Susannes sista önskan
Susanne diagnostiserades med bröstcancer 2017. Hon lever på lånad tid. Hennes sista önskan är att uppfylla sin och familjens dröm om att kunna flytta ut till huset på landet. Sofias änglar kommer till deras undsättning.