Beskedet som slog sönder tillvaron
Det slog gnistor om Lisa och Peter första gången de möttes. De bildade familj, köpte hus, levde drömlivet. Men så fick Peter ett cancerbesked som slog sönder hela tillvaron. Familjen tvingade förbereda sig på ett ofrånkomligt och hemskt öde.