En novemberkväll får Jari kraftig huvudvärk. Sedan går det snabbt. Han hamnar i koma. Han vaknar ett par veckor senare som en annan person, kan varken gå eller prata. Sambon Rosanna, barnen och Jari måste nu anpassa sig till en ny, omtumlande vardag.