I en lokal i Hovsjö hittar Södertäljepolisen 75000 dopningstabletter, ett av de största beslagen i Stockholmsområdet någonsin. Utredarna berättar även om Södertäljefotografen som visade sig vara navet i en internationell barnpornografihärva.