Rockband omkommer i dödskrasch
Magnus och Christoffer var först på plats när medlemmarna i rockbandet Viola Beach omkom efter att har kört av Södertäljebron och störtat 30 meter ner i iskallt vatten. Matilda och en kollega griper två män för misstänkt sexköp i en lägenhet.