Olaga intrång av älg
En varm sommardag kommer ett minst sagtannorlunda larm. En älg har tagit sig in i en bostad och kan inte ta sig ut. Daniel och Jessica rycker ut till Nykvarn och tar några stenkastande ungdomar på bar gärning.