The World is Yours
Franklin försöker befästa att affärerna kommer i första hand när en anställd går över gränsen. Teddy och Matt stöter på oväntat sällskap när de försöker få sitt företag på rätt köl. Lucia och Gustavo lägger fram ett erbjudande.