Jingle Bell Rock
Den allt sämre stämningen i gänget får Franklin att vidta åtgärder för att bibehålla lojaliteten. Lucia börjar slappna av efter ett dramatiskt möte, men en del av hennes medkänsla kan vara missriktad. Teddy konfronteras med synder från förr.