Sightlines
Franklin kämpar för att hålla jämna steg med den ökande efterfrågan. Det politiska läget ändras och CIA drar in Teddys understöd när han ska rekrytera en ny pilot. Lucia känner pressen att utöka verksamheten och går över en gräns.