Gatuentreprenören i South Central, Franklin Saint, ger sig in i kokainbranschen. Den missnöjde CIA-agenten Teddy McDonald samarbetar med en soldat från Contras. Luchador-brottaren Gustavo "El Oso" Zapata tar sig in i en mexikansk kartellfamilj.