A Long Time Coming
Franklin vänder sig till Jerome för att få råd, vilket leder till ett oväntat möte. Teddy funderar på att ge sin familj ett annat liv. Gustavo och Lucia tar hjälp av affärspartners från Gustavos förflutna.