Hermie Nursery in: Seafood Sensation
Queer Eye-killarna tar sig an sin största utmaning! Prinsessan Leia sprängs ut i rymden och förvandlas till Super Space Leia. Robot Chicken sätter ihop ett musiknummer med Offred och Commander Waterford från "A Handmaid's Tale".