Fila Ogden in: Maggie's Got a Full Load
April O'Neil och Donald Trump sätter sig ner och kommer på sanningen om Shredder. Vi får en första titt på The Fast and The Furious-filmerna. RC-gänget visar oss vad som hände med Pee Wee's Playhouse medan han letade efter sin stulna cykel.