Rita Repulsa räknar till slut ut ett sätt att besegra Power Rangers. Vi får se Freddy Kruegers värsta mardröm. Robot Chicken-besättningen avslöjar monstret från Bird Box. Vi får se filmen "Predator" ur en annan synvinkel.