Hårt jobb
Det är dyrt att resa från Marocko till Nordnorge och lagen tvingas jobba för att klara det. Eva Röse och hennes syster Karin försöker sälja en lyxlägenhet i Monaco medan Emil Henrohn och Carl Hedin tar jobb som dragqueens.