Sluta tävla
Lagen sörjer att ett lag lämnat tävlingen. Felix tänker sluta tävla eftersom det sliter på förhållandet med Clara. Men det tar inte lång tid innan Clara saknar den gamla Felix. Endast fyra tappra lag tar nu sikte på Amsterdam.