Full fart i näst sista etappen
De tre kvarvarande lagen sätter full fart från Danmark mot norska Mjøsli. Felix och Clara får välbehövlig hjälp av hotellmagnaten Petter Stordalen. Det bllr till sist en hisnande kamp om seger i den näst sista etappen.