FrAmed
Efter deras senaste bråk med Charles är spänningarna rekordhöga mellan tjejerna och Rosewood. Arias stora ögonblick då hon ska få se sina konstverk uppvisade på ett galleri är i fara när Ella är fast besluten att hålla henne trygg i hemmet.