Game Over, Charles
Vem dödade Tobys mor? Vem slog Alison i huvudet med en sten den kvällen hon försvann? Vem är Red Coat? Vem dödade Bethany? Vem är Black Widow? Varför har "A" givit sig på tjejerna under hela den här tiden?