She's No Angel
Mona återvänder till Rosewood i ett mycket skört tillstånd eftersom hon måste förklara för polisen varför hon fejkade sin egen död. Saker och ting förvärras när hon blir konfronterad om Leslis oavsiktliga inblandning i hennes plan.