Ett hus med färg
Elly har skaffat ett nytt hus och vill måla det rosa. Pocoyo och Pato hjälper till men vill måla med sina egna färger. Samarbete kräver kompromiss! Kommer de att hitta ett sätt att måla huset som alla är nöjda med?