The Betrayal
Efter Natalias död upptäcker Piotr att han har blivit manipulerad. Någon har utnyttjat honom för att få regeringen på fall. Piotr börjar gräva på nytt, och spåren leder till en lobby-firma där en gammal vän, Sebastian Malik, är anställd.