Ett musikaliskt geni
Ryan är “Grand high chairman” för World speed project, en verksamhet som går ut på att samla varje VHS-kopia av filmen Speed. Tony är blind och autistisk och är ett musikaliskt geni. Laura driver städfirman Naturist cleaners i England.