Extrem fotfetischism
Lawan från Östersund har Kallmans syndrom, en sjukdom som gör att hans könsorgan inte utvecklades normalt. Doug är en extrem fotfetischist och bor i Cleveland i USA. Jamie och Harry är ett heterosexuellt transsexuellt par från Nordirland och Irland.