Perpetual Adoration
Jamies milis anländer till Hillsborough, där de får veta att guvernör Tryon föreslagit en okonventionell lösning på hotet från regulatorerna. Roger och Brianna har fullt upp med livet vid Fraser's Ridge, men måste likväl förlika sig med sitt förflutna.