Between Two Fires
Jamie fortsätter jaga Murtagh och hans regulatorer, med en hängiven löjtnant och en grupp rödrockar vid sin sida. När en nybyggare vid Fraser's Ridge dör av en förebyggbar sjukdom känner sig Claire manad att agera.