Hoppande böna
Mr. Bean vill lära sig att åka skateboard men slår sig under sitt första försök. Samtidigt visa Miss Wince upp sin nya elskoter hos Mrs. Wicket. Mr. Bean blir förtjust. Med den där skulle han kunna göra grymma ’ollies’!