Bussresan
Mr. Bean vill till varje pris undvika att äta lunch med Irmas mamma. Han övertalar Mrs. Wicket att låta honom följa med henne på en bussresa till en konsert – men han måste klä ut sig till pensionär, annars får han inte följa med.