Kungen, prinsen och skuggan
Nu med alla tre ringarna frågar hjältarna Monkey King 'vad sker härnäst?' Men innan han kan svara kommer Ne Zha och jagar dem. Medan Monkey King håller Ne Zha borta, måste hjältarna få ringarna till ett mystiskt berg där de kan återuppbygga elden.