Bänkad
Hjältarna anländer till Lyktstaden, och för att få den sista ringen måste de tävla i en talangshow! Men Tang vill hitta ringen själv! Tyvärr leder han Macaque rätt till den! Till allas förvåning står Tang upp mot Macaque och utnyttjar en ny kraft.