På flykt
Monkey King slåss mot Ne Zha om en karta som kommer att leda till ett vapen som är starkt nog för att besegra Lady Bone Demon. Med MK i fara använder Monkey King de sista krafterna för att komma tillbaka, men inte innan MK förlorar sina krafter.