Nudlar eller dö!
Pigsy och Mister Tang, som är på jakt efter ingredienser till den perfekta måltiden, tas som gisslan av den skurkaktiga Spider Queen. Sandy, MK, Mei och Mo måste ta sin nya båt ner i kloaksystemet och befria sina vänner.