En pojke var så rädd för vatten att han slutade tvätta sig och förvandlades till en gris! Hans vänner blev rädda och sprang bort från honom. Men till slut kom pojken över sin rädsla och började tvätta sig, och då insåg han att vatten kan vara roligt!