Den allvarliga sagan om Bab-Yaga
En pojke som hette Pasha var jätterädd för sagornas skurkar. Alla problem han stötte på förvandlades till onda andar som Baba-Yaga. Bara de modiga brandmännen kan försäkra Pasha om att det inte är Baba-Yaga som är hans problem.