En Dressman-hipster
Praktikanten Kevin moderniserar Hagamäklarna och anställer sin slöa kompis Anton. Vilma har en husvisning samtidigt som hon tvingas vara barnvakt åt säljarens åtta barn. Kaj blir hemlös när Vilma tröttnar på honom.