Mitt namn är Kaj Modin, mäklarn
Mäklaren Kaj Modin och praktikanten Kevin försöker sälja en lägenhet med orimligt stökiga grannar. För att äntligen casha in anställer Kaj Vilma som VD. Men över en natt lyckas hon köra Hagamäklarnas ekonomi i botten.