Lose it All
Bette är kluven kring gamla känslor. Shane sätts på prov av sin relation med Quaira. Alice blir överrumplad hemma och på jobbet. Medan Dani är upptagen med valet känner sig Sophie lättad över att ha Finley i närheten.