Loose Ends
Bette och Dani handskas med konsekvenserna av en nyligen inträffad skandal. Shane tillbringar dagen med Angie. Alice, Gigi och Nats åsikter om familjelivet går isär. Sophie och Finley tillbringar en högljudd kväll ute i ett försök att skingra tankarna.