Villains
Efter att Nicky uppdagat häpnadsväckande information om Xiao utformar hon och teamet en plan för att ta itu med henne en gång för alla. Althea ger Evan råd angående hans relation med Nadia, och Jin förbereder sig för sin första intervju.