Risk
När en person ur Nickys förflutna dyker upp oväntat ber hon Ryan om hjälp att luska ut varför. Jin tar sig an Chinatown Council, och Evan och Althea undersöker vad som kan ligga bakom den senaste tidens ökade brottslighet.