Rescue
Nicky, Henry, Ryan och Pei-Ling försöker få rätsida på oroväckande information de blivit varse om Xiao. Althea och Dennis hjälper hans syster efter att hon fått veta att det försvunnit pengar från hennes familjs stiftelse.