Hjärnbyte
När racerarna zoomar genom de blå gräsbackarna i Kentucky börjar en annan av I.Q: s uppfinningar slumpmässigt utbyta Racers personligheter. Självklart tycks det inte betyda vilken kropp det är, då blir han alltid sämre av sina egna fällor.