Kringellogik
Dastardlys bayerska kusin Desdemona fångar förarna under ett lopp genom alperna och låser in dom i sin kringelgruva. Är våra förare dömda till att gräva efter salta snacks för evigt eller kan Penelope rädda pojkarna från ett kaloririkt öde?