Syster Yster
Pandora byter plats med sin tvillingssyster Penny för att stjäla ett pris för bra sportsmanship och fair play. Men korthärdad Pandora har problem med att hålla på sig förhoppningen att vara hennes otroligt goda naturliga syster.