Den förbjudna skogen
Nästa bakuppdrag är inspirerat av den förbjudna skogen. James och Oliver ber lagen att skapa ett mästerverk som hyllar svartkonst och verkar motstå tyngdkraften. Evanna Lynch förstärker domarduon.