Plattform 9 3/4
James och Oliver Phelps ber nio par bagare skapa ett magiskt bakverk som visar deras kärlek till Harry Potter-filmerna. Domarduon Carla Hall och Jozef Youssef avgör vilka som får ta Hogwarts Express vidare i tävlingen.