Diagongränden
Som en hyllning till de fantastiska butikerna på Diagongränden ber James och Oliver bagarna att skapa 50 handhållna desserter. Domarna Carla Hall och Jozef Youssef bestämmer vilket par som måste lämna tävlingen.