Straff
Striker lyckas inte få några andra Happos att vara målvakter så att han kan öva på häftiga straffsparkar. I alla fall tills Super flyger in och använder sina krafter för att bli den bästa målvakten någonsin. Kan Striker någonsin göra mål?