Bro
En låda med förnödenheter har landat i fallskärm och Happos undrar vad den kan innehålla. Det är bara ett problem: att det finns en stor spricka mellan dem och lådan. Men då kommer Fixit, som säkert börjar bygga en bro. Eller gör han inte det?