Löpbandet
Partys stereo har slut på batterier och utan någon musik riktar han sin uppmärksamhet mot Stars löpmaskin. Han mixtrar med inställningarna och skapar totalt kaos tills han plötsligt inser att löpmaskinen kan användas för annat än träning.